esmaspäev, 2. detsember 2013

DETSEMBRIKUU UUED RAAMATUD

EESTI ILUKIRJANDUS:
Saretok, V  Väike süda
Särg, E  Tiiu, talu tütrekene: nüüdisromaan
Suitso, M  Hobusehullud: noorsooromaan
Mullast oled sa võetud: eesti autorite maajuttude kogumik
Tootsen, T  Vana hõbe: Hardi Tiidus ja inimesed tema ümber

MINU- sarjast:
Nielsen, E  Minu Kopenhaagen: jalgrattarapsoodia

VÄLISMAA ILUKIRJANDUS:
Cookson, C  Eluase
Zola, E  Inimelajas
Blaedel, S  Kutsu mind printsessiks
Ammaniti, N  Mina ja sina
Frayn, M  Spioonid
Byrne, L  Taevatrepp
Sjon  Virvarebane: islandi rahvajutt
Hobb, R  Võlulaev I ja II osa, ulmeromaan

TEABERAAMATUD:
Bartlett, B  Suur grillimise käsiraamat
Filliozat, J  Minu mõistus on otsas: toimetulekust 1-5- a. laste jonni, nutu, vihaga
LaBau, E  Magus kommiraamat: teeme ise karamelle, vahukomme, iiriseid jpm.
Õunapuu, R  Lootusõpetuse lood
Ellermaa, E  Kaika Laine inimesed: naisest, kes suutis lugeda eluraamatuid
Ettevõtlusõpik-käsiraamat
101 eesti ravimtaime
101 paberlille: ideid ja juhendeid lõikamiseks ja kujundite valmistamiseks
Kalender 2014
MINU-kokaraamat: "Minu" sarja autorite köögimaailm
Taimede talveuni
Targu talita nipiraamat
Unustage vanus ja valud: rahvalik koduapteek

LASTELE:
Joyce, M  Jõuluime
Tinnuri, U  Kolm päkapikku
Põldma, J  Lotte ja kuukivi saladus
Mänd, H  Mõmmi jõulupeitus
Raud, P  Roosi tahab lennata
Saar, O  Täpi Triinu
Sits, E  Üheksa väega maja
Parr, M  Vahvlist südamed
Widmark, M  Rongimõistatus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar