esmaspäev, 26. september 2022

Karjääriteemaline jutuvõistlus 2022

 Karjääriteemaline jutuvõistlus 2022 

JUHEND 

Eesti Töötukassa Raplamaa osakond kutsub Raplamaa koolide 3.-4. ja 5.-7. klasside õpilasi osalema karjääriteemalisel jutuvõistlusel. 

Teemad 

1. Põnevad tulevikuametid (Uued fantaasiarikkad ametid ja mida need endast kujutavad. Milliseid töid on vaja tulevikus teha?) 

2. Minu esimene töökogemus (Millal? Kus? Kuidas? Mida see kogemus mulle andis? Mida ma enda kohta õppisin?) 

3. Millises töökeskkonnas mulle meeldiks töötada? (Sees/väljas, ruumid, asjad, töövahendid, inimesed, suhted, turvalisus jne) 

4. Kes on …? (Vähemtuntud amet, nt materjaliteadlane/parkal/mehhatroonik/multimeedia spetsialist/arborist/optometrist/tarkvaratestija/loots/loovterapeut/gemmoloog/mäemeister /farmatseut/bioanalüütik/turundusspetsialist jne. Miks seda ametit vaja on? Kuidas ma ise seda tööd teeksin?

 5. Kui ma oleksin ettevõtja… (Millega ma tegelen? Millised ülesanded mul on? Kes on minu kolleegid? Millist toodet või teenust ma pakun? Miks ma seda teen? ...)

 Eesmärk ja tegevused • Karjääriteemalise jutuvõistluse eesmärk on innustada maakonna 3.-4. ja 5.-7. klassi õpilasi mõtlema oma tulevikule ja tööle laiemalt. 

• Oodatud on põnevad ja fantaasiarikkad lood ja luuletused. Tööd võib vormistada nii käsikirjas kui arvutis, sobib ka skaneeritud tekst. Loole võib ise pealkirja panna. 

• Tööde esitamise tähtaeg on 3. november. Tööd saata või tuua Eesti Töötukassa Raplamaa osakonda Rapla 79512, Tallinna mnt 14 või e-postile kerli.valgma@tootukassa.ee

 • Töid hindame kahes vanuserühmas. 

• Töid hindab 5-liikmeline žürii.

 • Parimate autasustamine toimub detsembris. 

Kontaktid: Kerli Valgma, karjäärinõustaja: kerli.valgma@tootukassa.ee, 5885 3640 Leho Rohtla, karjääriinfo spetsialist: leho.rohtla@tootukassa.ee, 5883 4171

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar