esmaspäev, 7. mai 2012

Maikuu uued raamatud

Lastele ja noortele

Vahtre, L  Meie suured tegijad. Eesti lapse raamat.
Reinaus, R  Nahka kriipivad nädalad
Raud, P  Natuke napakad lood
Kass, K  Nõianeiu Nöbinina
Jancis, K  Seiklus Salamandril
Oster, G,  Õuduste kool
Oks, J  Õue mängima
Mäkela, H  Härra Huu teeb aiatööd
McKay, H  Saffy ingel
Lazar, E  Seitsmepäine haldjas
Stewart, P  Teispool Süvalaant. Servamaa kroonikad


Eesti mälu

Möldre, M  Eesriie avaneb
Kross, J  Kallid kaasteelised
Rinne, A  Kui ma olin väiksekene
Pinna, P  Minu eluteater ja teatrielu 1884-1944
Raamot, M  Minu mälestused. I-II
Bellegarde, A  Minu mälestusi Eestimaa kubernerina
Tuglas, F  Noorusmälestused
Kizberg, A  Ühe vana "tuuletallaja" noorpõlvemälestused


Luule

Rooste, J  Kuidas tappa laulurästikut
Ehin, A  Pilvest ja varesest
Ehin, K  Viimane Monogaamlane. Luuletused ja jutud
Careme, M  Naeruhull kirsipuu



Ilukirjandus ja tarbekirjandus

Wooding, C  Alaizabel Cray painaja
Kermik, H  Jaan Jaago Euroopat seljatamas
Shimo-Barry, A  Keskkonna valem
Jordan, R  Maailma silm
Kaunis Eesti kodu
Ernits, P  101 Eesti looma
Kangro, M  Ahvid ja solidaarsus
Musso, G  Ingli kutse
Dante Alighieri  Jumalik komöödia. Põrgu
Hiiemäe, R  Kaitsemaagia eesti rahvausundis
Swietlicki, M  Üksteist; Kaksteist; Kolmteist
Atwood, M  Maitsev naine
Merusk, M  Minu Sitsiilia
Strider, R  Mongoolia memuaarid
Valge, P  Piirdeaiad
Kivirähk, A  Vombat : näidendid


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar