neljapäev, 8. september 2011

Septembrikuu uued raamatud

Hargla, I Apteeker Melchior ja timuka tütar
Roslund, A Hoiukapp 21
Roberts, N Igikestev õnn. 4. raamat
Vaino, E Karujutte jahiradadelt
Bragdon, A Kasuta oma aju
Weber, A Kõik me tunneme : inimene, loodus ja elu
Külmtordid
Dontsova, D Legend kolmest pärdikust
Liiklustestid
Kohu, S Mida teha seentega
Jõerand, R Minu Bollywood : elu nagu India filmis
Jõeveer, T Minu Haiti : ellujääja
Lepik, M Minu Omaan
Wek, A Minu elu : Sudaani põgenikust rahvusvaheliseks supermodelliks
Lampos, P Minu elu Saddamiga
Schönfeld, V Mõrkjasmagusad suudlused
Lamp, D Naistest, lihtsalt
Camp, C Ootamatused
Marklund, L Paradiis
Cooper, J Polo : legend ilusatest naistest ja vapratest meestest. 1. osa
Heldt, D Puhkus koos papaga
Müüripeal, M Rahuta rannamaa
Babtšenko, A Sõda Tšetšeenias
Kirk, C Tundmatusse armunud
Kurmiste, K Tuulekülv
Tüdruk veiniplekiga kleidis
Uued kingad : õpime kingapaelu siduma
Hainsalu, L Vastamata kõne

Annetused

Ingliste küla lugu
Tarand, A Kiri ei põle ära
Pitka, J Minu mälestused I-III
Jürgenstein, A Minu mälestused I-II
Palgi, D Murduvas maailmas : mälestusi I-III
Tomingas, W Mälestused
Kuusik, E-J Mälestusi ja mõtisklusi
Adson, A Neli veskit ; Väikelinna moosekant ; Ise
Pakri saared - loodus ja inimtegevus
Hirv, I Pauluse kiriku kellad
Mothander, C Rootsi kuninga valge laev

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar