esmaspäev, 1. september 2014

Augustikuu uued raamatud

    1. Ilukirjandus

Reinaus, Reeli Deemoni märk
Heyer, Georgette Frederica
Allen, Sarah Adisson Kadujärv
Marklund, Liza Koht päikese all
Meister, Stella Miks sa mulle ei rääkinud
Sillamaa, Kaari Pärijad
Jourdain, Hervé Reedetud veri
Platt, Jo Tagurpidi lugemine
Zander, Joakim Ujuja
Quindlen, Anna Vaikelu leivaraasukestega
Ilves, Tiina Varesed, need valged
Shepard, Sara Valelikud võrgutajad

    1. Teabekirjandus

Kalamees, Erika 35 sõrmesalmi ja käemängu vanavanemate varasalvest
Õunap, Erki Eesti päevaliblikad
Maastik, Jane Gluteenivabad kaseiinivabad laktoosivabad toidud
Rinaldo, Kaja Kodune keraamika
Minu esimene mälumäng
Hilton, Harry Mängud kogu perele
Ravalepik, Ardi Paleo toitumine
Viimsalu, Age Sahver
Uibo, Udo Sõnalood
Virkus, Lia Sõstratoidud
Soomere, Ilmar Taassünd ja karma

    1. Lastekirjandus

Olsson, Sören Berti päevik
Hinrikus, Kadri Konnade mäss
Mänd, Heljo Sammaldunud auto
Rippin, Sally Sille S. Sirel. Esimene raamat
Rippin, Sally Sille S. Sirel. Teine raamat
Nicolaysen, Marit Sven ja rott suvelaagris


    1. Minu - sarja raamat

Schank Tamkivi, Ede Minu California
Hanso, Hille Minu Istanbul

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar